Одеське «Монако»

В останній вікенд літа в Південну Пальміру завітали кільцеві гонки – Гран-прі Одеси. Траса змагань прокладена по міських вулицях, зібрала 20 спортсменів і тисячі глядачів.

Кольцо Кольцо

КольцоВ останній вікенд літа в Південну Пальміру завітали кільцеві гонки – Гран-прі Одеси. Траса змагань прокладена по міських вулицях, зібрала 20 спортсменів і тисячі глядачів. Найбільш масовим і видовищним вже традиційно для вітчизняного кільця став клас «Лада-1500». Тут були і обгони, і контактна боротьба, але, незважаючи на жорсткі атаки на позиції, лише один пілот зійшов після власної помилки в повороті. А заслужену перемогу відсвяткував Андрій Круглик, який вже з першого кола просто «поїхав» від опонентів, обігнавши до фінішу практично весь пелотон на коло. У більш потужному класі 2000 переміг Олексій Басов на Ford Fiesta ST, він же переміг і в заключному, вільному класі. До речі, проведення змагань було під великим питанням, але ситуацію врятував беззмінний організатор одеського «Кубка Лиманів» Віктор Шаповалов, якого за тиждень до змагання призначили директором гонки. На фініші Гран-прі Одеси Віктор подякував глядачам за дисциплінованість, а міська влада – за оперативну допомогу в підготовці гонки. До речі, деякі з українських ралійних пілотів завдяки Гран-прі Одеси змогли випробувати асфальтові налаштування перед Ргіме Yalta Rally. Наприклад, претендент на золото ЧУ з ралі в класі А7 Дмитро Роткевич в Одесі став третім у класі 2000.

Євген Сокур, Володимир Некрасов
Фото Євгена Сокура, Werner Roder і Yamaha

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *