Team Ukraine Racing with Ferrari: у зірковій компанії

Дійсно, всупереч прогнозам, 2-й етап Blancpain Endurance Series, який брав знаменитий британський трек «Сільверстоун», зібрав «всього» 58 екіпажів. Однак серед них виявилося велика кількість не просто учасників, а переможців і призерів найпрестижніших добових марафонів, причому не тільки «Нюрбургрінга», «Дайтони» або «Спа», але і легендарних «24 години Ле Мана», а також «12 годин Сейбринга».

Чого тільки варті такі імена як переможець «Ле Мана» 1998-го року Стефан Ортеллі, Лукас Лур (3 перемоги у «Ле Мані» і 5 «Сейбринге» в класі GT2), Пітер Дамбрек, Пітер Кокс, Харольд Прима, Олів’є Джарвіс, Френк Штиплер, Андреа Бертоліні, Томас Біаджі, Карім Оджех, Джером Поликан. На перерахування їх послужних списків піде чимало сторінок.

Більш того, російська команда SMP Racing закликала під свої знамена самого Міку Сало, який після кар’єри пілота «Формули-1» став заводським пілотом Ferrari, двічі перемігши в «Ле Мані» і «Сейбринге» в класі GT2. Празднующая віковий ювілей марки команда Aston Martin Racing і зовсім виставила на гонку свій заводський екіпаж у складі Даррен Тернер-Стефан Мюке-Фредерік Маковиеки. На рахунку Тернера 10 стартів в «Ле Мані», включаючи кілька призових місць і дві перемоги в класі GT1.

Прямими суперниками пілотів Team Ukraine Racing with Ferrari по класу Pro-Am було 22 екіпажу, серед яких були очолювані Коксом, Біаджі, Бертоліні, а також відразу кілька сильних місцевих пілотів з британського чемпіонату GT. Кваліфікація в Blancpain Endurance Series являє собою три 15-хвилинні сесії – по одній для кожного з членів екіпажу. У той час як італійський пілот української команди Рафаеля Джаммария показав 45-е час в загальному заліку і 20-е в класі, Андрій Круглик у своїй сесії став 15-м у загальному заліку і 3-му класі. Тим не менш, з-за своєрідності подальших підрахунків, де «змішуються» всі часи, незалежно від класу, українська Ferrari йшла в бій тільки з 38-го місця в загальному заліку і 16-го в класі!
Нелегке завдання стартувати першим в екіпаж Racing Team Ukraine with Ferrari випала на Руслана Циплакова.

Адже саме дебют гонки зазвичай ознаменований найскладнішим трафіком і аваріями. На щастя, погода в цей день знову була аж ніяк не британської – сонячної, і, незважаючи на 57 стартують більш ніж 500-сильних машин (одна була розбита напередодні), стартового завалу не сталося. Без зіткнень, звичайно, не обійшлося, але Руслан зміг їх все минути, передавши «жовто-блакитну» Ferrari 458GT3 в руки співвітчизника з 34-го місця в загальному заліку і 14-го в класі Pro-Am.

Вже Андрій Круглик, що володіє незрівнянно великим досвідом, ніж його напарник пішов у справжній прорив. Чи жарт, але за свій годину за кермом, Андрій зміг випередити десяток суперників, до кінця своєї зміни піднявшись до 23-го місця в загальному заліку та 6-го в класі! Останнім у 3-годинній гонці зміну прийняв Раффаеле Джаммария, однак у італійця трохи не заладилося і прориву не вийшло. Тим не менш, при старті з 38-го місця в загальному заліку і 16-го в своєму класі Pro-Am, екіпаж української команди просунувся на підсумкові 21-е і 7-е місця відповідно!

Ну а переможцями в загальному заліку цілком передбачувано став професійний заводський екіпаж на Aston Martin Vantage GT3, розфарбованому практично в ті ж кольори, що і українська Ferrari. Призову трійку замкнули ведені Ортеллі і Штиплером екіпажі на Audi. Виступаючим на Nissan Луру з Дамбреком не знайшлося місця на подіумі – 4-е місце, тоді як для Міки Сало із-за не настільки великого досвіду його напарників гонка закінчилася лише на 17-му місці.

2-й етап Blancpain Endurance Series наочно показав, що українська команда прийшла в гонки на витривалість аж ніяк не просто «брати участь». Незважаючи на не саму вдалу кваліфікацію, екіпаж Racing Team Ukraine with Ferrari продемонстрував злагоджену роботу і вже у другому своєму старті в пелотоні, що налічує майже 60 екіпажів, аж ніяк не загубився на тлі грандів, відігравши 17 позицій у загальному заліку і 9 у своєму класі! Зовсім непогано для команди-новачка.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *