WRC: камені і шматки підвіски на дорозі!

Справа в тому, що ще на першому проходженні по укладає суботу «допу» на фініші сам Себастьян Лоеб поскаржився на дивні камені, що лежать на середині дороги! Тоді до його слів не прислухалися. Однак на фініші останнього суботнього СУ, прокладеного по цій же ділянці, відкривали дорогу Себастьян Ожье і Арминду Арахо обурювалися зі словами «Хтось намагається нас вбити!». Вони розповіли про 15-килограмовых валунах, що лежать прямо на дорозі буквально за кілометр до фінішу! Намагаючись об’їхати один, Ожье мало не вилетів, пробивши колесо!

Який слідував позаду Отт Танак сказав, що нічого не було, тоді як Медс Остберг пролив світло на події повідавши, що бачив групу людей, яка так «розважалася»! На щастя, ці штучні перепони не вплинули на хід боротьби, хоча Ярі-Матті Латвала на фініші дня відкрито сказав, що п’ятничний камінь, об який він пошкодив підвіску, був не випадковим», тобто не витягнутим йде попереду машиною на дорогу… Тим не менше, і «випадкових» каменів пілотам Ford, так і Мікко Хировнену в цей день вистачило.

Програючи півтори хвилини, Латвала кинувся відігравати і виграв перший суботній СУ, випередивши Петтера Сольберга на 10 секунд і на пів хвилини Остберга, вийшовши на третє місце.

Поступившись Ярі-Матті 8 секунд, Лоеб знову дивувався, однак попереду було перше проходження по 42-кілометровому «допу». 8-кратний Чемпіон світу знову розрахував з витратою гуми і виграв, випередивши Латвалу на 5,5 секунд. А ось Сольберг поскаржився на гальма, разом втративши пів хвилини.

На жаль для фінна, в спробі ще більше прискориться, він пошкоджує колесо про лежав всередині повороту камінь на наступному СУ! (За іншими відомостями, цей камінь також був не «випадковим»). Правда, проїхавши 25 кілометрів з размотавшейся передній покришкою, Латвала втрачає все менше хвилини по відношенню до знову виграв Лоэбу!

На фініші, очевидно усвідомлюючи марність спроби відіграти 1,5 хвилини, Себастьян відверто посміявся над суперником, одночасно захопившись його їздою на пробитому колесі, додавши: «Тепер я знаю, що якщо що, мені не потрібно буде міняти колесо! Michelin робить відмінну гуму!…»

Жарти жартами, але з цього моменту пілоти Ford офіційно здалися. Петтер, який також наїхав на камінь і отримав повільний прокол на тому ж СУ що і Латвала, вийшов на 3-е місце, випереджаючи лише на 3 секунди Латвалу, але вони обоє вже перебували в 2 хвилинах від лідируючого Лоеба…

Примітно, що на цьому ж СУ пробили колеса і Сольберг, і Танак, і навіть Мікко Хірвонен, однак у випадку з ним, це сталося перед самим фінішем, і він втратив всього пару секунд.

Природно, з цього моменту обидва пілоти Citroen аналогічно сказали, що більше нікуди не поспішають, і три залишилися гравійних СУ Латвала виграв. Єдине, на збільшеною у два рази (до чотирьох кіл) «параллельке» Лоеб з Сольбергом показали ідентичне кращий час, випередивши своїх очних дуелях відповідно Хирвонена і Танака. Єдиним інцидентом, крім каменів, на останньому СУ дня став виліт бореться за 6-е місце з Отт Танаком Євгенія Новікова.

Наблизившись до естонцю з-за його розвороту і проколу, росіянин буквально вилетів у другому повороті «допа»! Євген спробував було продовжити рух, що призвело до втрати шматків передньої підвіски, які залишилися лежати прямо на трасі! Якщо Танак насилу зміг розминутися з ними, то Хірвонен, як це не безглуздо звучати, пошкодив свою задню підвіску про підвіску Новікова, але благо, не сильно.

Також на середині дня Мікко зізнався, що більше не намагається погнатися за своїм новим напарником, який закінчив день лідером, наростивши свою перевагу над Хирвоненым з 11 до 36 секунд. При цьому випередив знову Сольберга і вийшов на третє місце Латвалу, француз випереджає майже на дві хвилини.

Тим не менш, гонка ще не закінчена. У неділю, яке стартує тільки в 6 годині за київським часом, учасників Ралі Мексики-2012 чекає понад 70 залікових кілометрів, причому, не розбитих сервісом!

Більш того, після чергової «параллельки» екіпажам належить пройти неймовірний за довжиною 55-кілометровий «доп»! І на ньому треба буде думати не тільки про збереження гуми до PowerStage.
Досить сказати, що на першому суботньому проходженні по 42-кілометровому «допу» вилетів і відірвав колесо свого Mini той, що перекинувся напередодні Пауоло Нобре, помилки з розворотами здійснювали Ожье, Танак і Аткінсон.

Більш того, на другому проходженні по цій же дільниці у австралійця зовсім відмовили гальма і він вилетів з дороги, причому відразу після фінішу СУ! Результати цього інциденту на заголовному фото. При цьому більшість пілотів Ford скаржилися на пропажа гальм на гірських «допах», тоді як їхні суперники знову були задоволені всім, крім розкиданих по трасі каменів і елементів підвіски…

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *