WRC. Підсумки ралі Польщі

Естонський пілот перемагав у Польщі в 2014 році, але не в основному заліку, а в чемпіонаті підтримки WRC 2. Рік потому, повернувшись в M-Sport WRT, вже в абсолютному заліку він здобув другий подіум у своїй кар’єрі, ставши третім. А в цей раз Отт не тільки був за крок від своєї першої перемоги – він міг принести дебютний тріумф команді DMACK WRT і шинам DMACK. Так, вже з початку ралі естонець вийшов в лідери гонки, а потім хоч і пропустив вперед пару суперників, але швидко з ними розібрався і на довгих 12 спецділянок повернув собі першу позицію. І це на тлі заводських пілотів M-Sport WRT, звідки Отт був вигнаний по закінченні сезону 2015 року! Новий склад Малкольма Уїлсона закінчив цю гонку на восьмій і десятій позиції. Більш швидким виявився Мадс Осберг. У Еріка Камилли були шанси його випередити, але помилка призвела до пошкодження машини і втрати двох місць. Отже, Отт Танак впевнено йшов до перемоги, але на передостанньому допі сталася катастрофа у вигляді повільного проколу переднього правого колеса. Спустившая покришка через деякий час повністю зруйнувалася, і Отт фінішував з голим диском. Це коштувало йому більше 40 секунд втраченого часу і перемоги, яку взяв пілот VW Андреас Міккельсен.

Перемоги Міккельсена як манна небесна – їх просто дарують йому. Хоча своїм першим тріумфом у Швеції 2015 року він теж «поділився»

Отт настільки розпереживався, що закінчив фінальний доп з дев’ятим часом, ледь не втративши і другу позицію. Але на фініші допа його зустріли як героя. Танак дійсно заслужив не тільки таке ставлення, але й шанс повернутися в одну із заводських команд, адже він ледь не призвів Ford Fiesta RS WRC до першого місця, де востаннє ця машина була у вересні 2012 року.

На фініші Танака суперники зустріли як героя. Сам Ожье довго заспокоював естонця, а пізніше посадив на плече і носився з ним, як з дитиною

Попереду заводчан

WRC 2 також подарував неймовірну боротьбу, в якій зійшлися три переможці етапів цього сезону і швидкий фін Эсапекка Лаппи на Skoda Fabia R5. Першу частину гонки в лідери вибився тріумфатор ралі Португалії швед Понтус Тидеманд, теж на R5 з Млада Болеслава. Втім, на СУ9 ралі Польщі отримало нового фаворита, а причиною тому став виліт Тидеманда. Очолив гонку 22-річний фін Теему Сунинен протягом п’яти спецділянок стримував заводського пілота Skoda – Лаппи. Але молодий приватник все ж таки не встояв під натиском співвітчизника і опинився в ролі наздоганяючого. Більш того, в спину йому дихав і лідер WRC 2 Элфин Еванс з M-Sport WRT. Все змінив двадцятий дод. так-Так, той самий, який коштував перемоги Отту Танаку. З тієї ж причини, з-за проколу колеса, першої позиції позбувся Эсапекка Лаппи, відкотившись на третю сходинку. Аналогічна проблема чекала і Еванса – втім, він втратив менше Лаппи. У результаті вже третю перемогу в цьому сезоні святкував Сунинен, залишаючи все менше шансів на титул конкурентам.

Все йде до того, що 22-річний приватник Теему Сунинен втре носи заводським пілотам, що бореться за титул в WRC 2
Хейден Паддон фінішував третім, реабілітувавшись за свої провали в Португалії і Італії
Тьєррі Невиллю не вистачило нікчемних 0,8 секунди, щоб випередити напарника і знову піднятися на подіум
Ожье в цей раз був швидкий тільки у фінальний день, хоча перша стартова позиція раніше не сильно заважала йому в Польщі
З черговою низкою неприємностей зіткнулися українці Валерій Горбань/Корся Володимир, зате наш дует дістався до фінішу

Статистика Етап 7

73rd PZM Rally Poland 3 липня 2016 р.
Дистанція 1253,29 км, з них 306,10 км спецділянок.
Покриття – гравій.
Середня швидкість переможця гонки Андреаса Міккельсен – 116,6 км/ч.
Стартували 64 екіпажу.
Фінішували 49 екіпажів.

Підсумкові результати ралі Польщі (перша десятка)

Чемпіонат пілотів (шістка)

Пілот

Країна

Польща

Всього

1 Себастьян Ожье Франція

8+3

143

2 Андреас Міккельсен Норвегія

25

92

3 Хейден Паддон Нова Зеландія

15

72

4 ЯриМатти Латвала Фінляндія

10+2

68

5 Даніель Сордо Іспанія

0

68

6 Мадс Осберг Норвегія

4

62

 

Чемпіонат команд (шістка)

Команда

Польща

Всього

1 Volkswagen Motorsport

10+8

196

2 Hyundai Motorsport

15+12

135

3 MSport WRT

6+4

100

4 Volkswagen Motorsport II

25

99

5 Hyundai Motorsport N

0

78

6 DMACК WRT

18

58

 

Результати PowerStage – 8,55 км

Пілот

Час (хв. с)

1 Себастьян Ожье

4.47,0

2 ЯриМатти Латвала

+0.00,7

3 Тьєррі Невілль

+0.01,5

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *