WRC: «Як на Париж-Дакар»!

Якщо бути більш точними, то від Ford Fiesta WRC перед позаду йде Себастьяном Лоэбом. У п’ятницю два Себастьяна вирішили загальмувати на фініші останнього СУ, щоб дати можливість їх двом суперникам відкривати день і чистити дороги і ось до чого це призвело. На другому відрізку дня на машині Мікко Хировнена пробивається колесо, але він встигає його поміняти до того, як до цього місця прибув Лоеб. Після цього, часом рухаючись «на дотик» у пилу від машини Хирвонена, Себастьян неодноразово просив свою команду звернутися у суперникам, щоб Мікко пропустив його вперед. Відповідь Малкольма Вілсона був негативним.

 

На фініші СУ розлючений Лоеб кілька разів «поцілував» задній бампер машини Мікко. Пізніше француз вибачився за свою поведінку, а в кінці дня у нього виникло відчуття «дежавю», причому подвійне!

На передостанньому «допі» дня на машині Латвали відмовляє задня піввісь, після чого на останньому СУ дня у нього відбувається прокол. Ярі-Маті міняє колесо і пропускає вперед Хировнена, проте незабаром у Мікко ламається задня підвіска і Латвала знову стає першим на дорозі, в той час як до них впритул наблизився Лоеб.

В цей раз Хірвонен зупиняється і пропускає вперед Лоеба, який проводить залишок «допа» у пилу від повільної машини Латвали!

 

Перший екскурс в варіант Париж-Дакара «фордівській» коштував Лоэбу 30 секунд, а другий ще близько 10. Як раз це час перед недільним днем і поступається 7-кратний Чемпіон Світу своєму молодому напарнику.

Ожье стартував четвертим, і зміг уникнути долі свого іменитого колеги. «Попутно» молодший з Себастьянов виграв два СУ і ще на трьох показав другий час.

 

Вже до середини дня він змістив з першої позиції Латвалыу, а після описаних «рейдових інцидентів» зміцнив своє лідерство. З урахуванням того, що ввечері Лоеб відкрито заявив про те, що незважаючи на 105 швидкісних кілометрів суботу, він не буде оскаржувати лідерство свого напарника, Ожье залишається просто доїхати до фінішу і не повторити мексиканської помилки. Незважаючи на всі проблеми, програючи 4 хвилини, Латвала залишився третім, в той час як Хірвонен опустився на п’яте місце більш ніж в 5 хвилинах від Ожье, однак від йде попереду Меттью Вілсона його відокремлюють всього 6 секунд.

 

Решта програють лідируючого дуету ще більше. Справжнім героєм суботи став Петтер Сольберг. Після чотирьох проколів і сходження на останньому СУ п’ятниці, норвежець зміг виграти три СУ і не без допомоги невдач багатьох суперників зміг піднятися за день з 20 на 9 місце!

На жаль після успішної п’ятниці невдачі переслідували і українців. На другому СУ з-за відмови КПП зійшов йшов восьмим в заліку PWRC Юрій Протасов. Олександр Салюк зміг вийти на третє місце, однак спочатку проблеми з трансмісією відкинули його на п’яте, а потім на передостанньому СУ дня поломка задньої підвіски призвела до сходу. З урахуванням складності траси і 100 бойових кілометрів у неділю, Салюк з Протасовим, які будуть стартувати за системою супер-ралі, зберігають шанси на очки, причому у випадку з Олександром по закінченню дня навіть з урахуванням 10-хвилинного штрафу він займає 8-е місце.

Валерій Горбань після декількох розворотів на першому «допі» зміг увійти в ритм: майже на всіх СУ він показав 10-е час у класі і разом зі сходами відразу кількох лідерів закінчили день на п’ятому місці, поступаючись першим в PWRC більше 13 хвилин. Олексій Кікірєшко на початку дня не зміг розминутися з деревом, однак після великого ремонту на денному сервісі залишився в гонці. Як і напередодні, показуючи останні часи у класі і поступаючись в середньому 2-3 хвилини на кожному СУ він закінчив день на 13-му місці в 29 хвилинах від лідера.

А їм, можна сказати – беззаперечним, як і раніше залишається Хайден Педдон.

 

Новозеландець виграв три з шести СУ і зміг скинути швидкість в кінці дня. Після проблем у його єдиного суперника Андерса Грондаля, які закінчилися переворотом, Педдон випереджає найближчого однокласника, ким є дебютує в PWRC мексиканець Беніто Гуерро, більш ніж на 6 хвилин!

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *